PALAUTUSKÄYTÄNTÖ
Tarjoamme peruuttamattomia aineettomia tuotteita. Asiakkaana sinun vastuullasi on ymmärtää tämä ostaessasi mitään palvelua sivustoltamme.
MITEN PERUUTAN TILAUKSEN?
Normaalisti Snipi ei tarjoa palautus tai vaihto. Mutta OTA YHTEYTTÄ ASIAKASTUKEEN
99 % ongelmista voidaan ratkaista yksinkertaisella sähköpostilla. Pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä käyttäen “Ota yhteyttä” -sivuamme. Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä 24-48 tunnin kuluessa (yleensä alle 24 tunnissa), käsittelee huolesi ja tarjoaa ratkaisun.
HYVÄKSYTYT PALAUTUSPYYNNÖT
Tuotteen toimittamatta jääminen: joissakin tapauksissa prosessointiajat ovat hitaampia, ja tilauksen viimeistely voi kestää hieman kauemmin. Tässä tapauksessa suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä avun saamiseksi. Toimituksen puuttumisesta johtuvat reklamaatiot on toimitettava kirjallisesti asiakaspalveluumme viimeistään 7 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Tuote ei vastaa kuvausta: tällaiset ongelmat tulee raportoida asiakaspalveluumme 7 päivän kuluessa tuotteen ostohetkestä. Selkeä näyttö tulee toimittaa, joka todistaa, että ostettu tuote ei vastaa verkkosivustolla annettua kuvausta. Valitukset, jotka perustuvat pelkästään asiakkaan vääriin odotuksiin tai toiveisiin, eivät ole kelpoisia.
TYYTYVÄISYYTEEN SITOUTUNUT
Takaamme tuotteidemme laadun ja olemme ylpeitä tarjotessamme korkealaatuisia palveluita verkossa tänään. Emme aina voi tarjota palautusta, mutta mikäli olet tyytymätön tilaukseesi 7 päivän kuluessa, ota yksinkertaisesti yhteyttä meihin, ja löydämme ratkaisun huoliisi.